۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۸, پنجشنبه

دو بسیج در آستانه تظاهرات27 ژوئن



یکی شورای ملی مقاومت و یارانشان و دیگری شورای خیانت به ملت و آرمانهایشان.
قبل از شروع این چند خط باید توضیح دهم چرا این شورا را شورای خیانت به آرمانهای ملت میدانم؛ اگر قبول داشته باشیم که مردم ایران در زیر فشارهای اقتصادی نبود آزادی, اعدامهای خیابانی ؛ حجاب اجباری و فشار و اعدام بر زندانیان سیاسی و هزاران فشار دیگر با این رژیم به هیچ عنوان سر سازگاری ندارد و با اولین فضای بدست آمده مثل قیام سال 88 شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه داده است و اگر قبول داشته باشیم که تنها و آلترناتیو سازمان یافته ایرانی ( چرا که مجاهدین در شهر پر شرف اشرف و امروز در زندان لیبرتی و تمامی اعضا و هواداران آن در ایران و تمامی جهان از کره مریخ نیامده باشند) همین شورای ملی مقاومت است و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه از طرف همین مقاومت به عنوان سازمان پیشرو به میان توده ها برده شده است و رژیم ضد بشر ملاها از ترس سقوط خود از هر تجمع بر علیه خود چه در ایران وچه در خارج از کشور که این شعار راه گشا را بدهد با تمامی قدرت و خرج پول بدست آمده از منابع طبیعی این ملت سعی در جلوگیری آن میکند؛ پس حالا قبول دارید که هر کس و یا کُر مشترک که بر علیه آن برخیزد شورای خیانت به آرمانهای ملت بدانیم.
دیروز مقاله ؛؛ باز هم لیبرتی و باز هم جان ساکنان لیبرتی ؛؛ جناب یغمایی مندرج در سایت پژواک مصداقی خائن 27.04.2014 را میخواندم با خود میگفتم چرا بعد از مدتی باز فیل آقای یغمایی یاد هندوستان کرده و باز پاچه رهبری پاکباز این مقاومت و شورای آن را گرفته است ؛. دیدم بله بسیج تظاهرات 27 ژوئن امسال کار خود را قبل از انجام آن کرده است و رژیم ملاها و دوستان غیر مستقیم خود را بر علیه این تجمع بزرگ شروع کرده است .
آقای یغمایی در مقاله خود یکسری اسم که بعنوان دایۀ مهربانتر از مادر برای جان ساکنان لیبرتی با چشمهای خیس تمساح گونۀ خود به این شکل قطار کرده است ؛ شکری ؛ دکتر قصیم , محمد رضا روحانی, ایرج مصداقی , عاطفه اقبال , همنشین بهار......... و ادامه میدهد ,, حتی اگر تک تکشان مشتاق شهادت باشند آنها را باید نجات داد ,, واقعا نمیفهمم منظورشان چیست !اما این جانب به خاطر کارم از نزدیک میبینم که برای نجات جان تک تک این انسانهای والا چه اقدامهایی میشود و این مقاومت و رهبری آن با خرج خودشان چه زحماتی میکشند تا بتوانند هر چه زودتر آنها را خلاف میلشان از حاکمیت مزدورانی مثل مالکی به اروپا و آمریکا ببرند و تا این لحظه توانسته اند مقدار کمی از آنها را از آنجا خارج کنند و حالا از این آقایان در شورای اعلام نشده شان میپرسم به واقع بدون گرفتن پاچه رهبری مقاومت چه اقدامی عملی برای نجات آنها کرده اند ؟ این عمل پیشکشتان ! و باز به خاطر کارم در ایتالیا شاهد گریختن روزانۀ دهها جوان از جهنم رژیم ملاها هستم که با خطرهای فراوان خود را به ایتالیا بعنوان اولین ساحل نجات رسانده اند و تقاضای پناهندگی میکنند. و در ایران عزیز شاهد مقاومت زندانیان سیاسی در بند 350 به همراه خانواه هایشان که از آرمانهای آزادی به دفاع برخواسته اند هستم و تنها کسانی که برای دفاع از این زندایان سیاسی و آرمانهایشان با دهها تظاهرات در گوشه و کنار دنیا انجام داده اند همین شورای ملی مقاومت و یاران اشرف نشانشان هستند.
حال از جناب یغایی و دوستانش که اسم آنها را در مقاله خود قطار کرده است خواهشمندم , نه برای اشرفیان , بلکه به خاطر مقاومت زنداینان سیاسی بند 350 از میز کامپیوتر خود بلند شده و کمی قدم رنجه فرمایند و در مقابل سازمان ملل , و هر جایی که آقایان تشخیص میدهند تجمع کنند و از حقوق آنان دفاع کنند , اما میبینیم و میدانیم که این آقایان اهل این کارها نیستند.
پس حق به این جانب بدهید که در بسیج هواداران شورای ملی مقاومت که بد جوری رژیم را به وحشت انداخته اند بگوییم شورای خیانت به آرمانهای ملت.
در اینجا از ایرانیان شرافتمند میخواهم که برای سقوط رژیم جنگ و جنایت ملاها در بسیج 27 ژوئن هر چه گسترده تر شرکت کنند.
علی افشار07/05/2014 منبع آفتابكاران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر