۱۳۹۳ آبان ۶, سه‌شنبه

قتل های زنجیره ای، چماق، اعدام و اسید پاشی، نمایش اعتدال در رژیم ملاها


حدود هفده سال پیش در دورانی که رژیم آخوندها پس از دادگاه میکنوس در یک ایزولاسیون بین المللی به سر میبرد و حکم جلب سران رژیم از طرف دادگاه آلمان صادر شده بود، برای خروج از این بحران آخوند هفت خط خاتمی با لبخند و برخورد تمدن ها و شعار آزادی، چیزی که رابطه اش با این جانیان مثل جن و بسم الله است و همچنین با حمایت اربابان جهان به ریاست جمهوری این رژیم برگزیده شد که باز هم صدای رسای این مقاومت بلند بود که مار وافعی هیچوقت کبوتر آزادی نخواهد آورد و در دوران این شارلاتان عمامه دار، قیام سال 88 و قتلهای زنجیره ای را از خود به ارث گذاشت.

و پس از هشت سال سرکوب بالاخره از رحم این جانیان احمدی نژاد از صندق های تقلب ولایت فقیه بیرون آمد و فرق آن با خاتمی در این بود که ورق های ولایت دجال ها را از رو بازی میکرد. ولی این بار با مشکلی اتمی به خصوص پس از افشاگری های این مقاومت روبرو شدند و دنیا یقه آن ها را چسبیده و مجبور شدند برای خروج از این تحریم ها از چهار کاندیدای صافی رد شده شورای نگهبانان جنایت بالاجبار آخوند شارلاتان دیگری به نام روحانی را از صندوق های خود بیرون بیاورند که باز هم با لبخند بتوانند مقاصد شوم خود، به خصوص تحریم ها را رد کنند. اما نمیدانسدند که دوران این دجال گری ها گذشته است و مسئله اتمی رژیم به آخر تسویه حساب رسیده است.

از یک طرف این آخوند کلاه بردار از آزادی و این که به زور نمی شود انسان ها را به بهشت و جهنم فرستاد و از طرف دیگر اعتراضات مردم به جان آمده از فقر و خفقان و ... دست به اعدام های وحشیانه زده است بخصوص آخری آن قتل دختر معصوم ریحانه جباری که قلب هر انسان آزاده ای را به درد آورده است و در کوچه و خیابان های ایران عزیز به سروصورت دختران اسید میپاشند وسران رژیم بخصوص این آخوند شیاد آن را محکوم میکند. این رژیم از بدو به قدرت رسیدن جریان چماق داری را سازمان میداد ولی هیچ یک از مسولین رژیم به گردن نمیگرفت،آقای رجوی راجع به این پدیده شوم بعد انقلاب ضد سلطنتی گفته بود این پدیده را اگر بخواهند میتوانیم در نطفه خفه کنیم.

بعد از این فالانژها در سیر تکاملی خود به موتورسوارهای با چماق تبدیل شدند تا تظاهرات های ضد رزیم را سرکوب کنند. چه کسی نمی داند که پدرخوانده ی داعش همین رژیم ضد بشری است و حکومتی که این مرتجعین دنبال آن هستند، خمینی سی و پنج سال پیش محقق کرده است و اگر آن ها هنوز خارج از کشور موفق به جنایت نشده اند ملاها با چاقوی آشپزخانه بختیار و قاسملو و فرخزاد را به قتل رساندند. اگر این آخوند لبخند شیطان، روحانی خود را از اعدام و اسید پاشی مبرا میداند و میگوید به ما ربطی ندارد و ما به زور کسی را به بهشت و جهنم نمی فرستیم، پس اگر نمیتوانی کاری بکنی در مقام ریاست جمهور این رژیم یعنی بالاترین قدرت اجرایی می توانی استعفا بدهی اما میدانیم که این طور نیست و از جنس همان خاتمی هفت خط است یعنی جناح خندان سرکوب که کارش خاک پاشیدن به چشم مردم وکار دیگر هم فکرانش اسید پاشیدن به روی دختران بی دفاع است، پدر بزرگ این ها از روز به قدرت رسیدن گفته بود یا روسری یا توسری اما بایست این ها از ایران جارو شده و به سزای اعمال خود برسند و جای پای آن ها را برای پاک کردن از خاک پاک ایران زمین بایست با هفت دریا شست.

در اینجاست که میباید به قهرمانان اشرفی محصور در زندان لیبرتی درود فرستاد که تمامی زندگی مادی خود را رها کرده و با عزم و فدای ماورای طاقت انسان در راه آزادی خلقشان میکوشند تا ریش و ریشه ی این قاتلان را هرچه زودتر بخشکانند و به اثبات رساندند که از درون این رژیم هیچ اعتلایی متصور نیست و میباید به کمکشان شتافت تا لکه ننگ این کفتاران و این ملایان ضد بشر را از خاک ایران زمین این زیباترین وطن پاک کرد. 2014/10/27

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر